KAMURO PHOTO GALLERY145

Hi, everyone of all KAMURO fans and welcome to "KAMURO Photo Gallery"!

Today's post came from San Francisco, USA!
Her big fan of KAMURO gave me a gift to me also great shot!

b0170134_1513458.jpg


The following is a message that was given to me with this shot.
(以下はこのショットと一緒に付けてくれたメッセージです)

I visited the San Francisco Museum of Modern Art last week. I saw the Damien Hirst's polka dot painting and happened to be wearing my Orbis frames. The glasses and painting compliment each other wonderfully!
I always say Kamuros are works of art. It's obviously true!


私が先週サンフランシスコ近代美術館に行った時の事。
ダミアンハーツの水玉模様の絵画の前に“orbis”を着けた私が立った時にそれは起こった!
私のメガネとその絵画が見事にお互いを補完し合ったのだ!
私はいつもKAMUROのコレクションは芸術作品だと言う。 それは明らかに真実なんだ!


It is the message of the best compliments for us.
(それは私たちにとって最高の賛辞の言葉です。)

But works of art really is your own. That is what a human face is a great work of art.
Because, it is work of art in the world there is only one.
(でも本当の芸術作品はあなた自身、つまり人間の顔そのものが芸術作品です。
だってそれは世界にたった一つしかないんですから。)

When you wear our collection in front of "the art work",
it will complement each other!,and our collection will shine each other!
we always think so!
(その“芸術作品”に私たちのコレクションを着けた時、それがお互いを補完し合う!
そしてお互いが輝く! そうであったらいいなっていつも思ってます!)
by kamurocorp | 2013-05-15 16:38 | KAMURO写真館 | Comments(0)